Dupa aparitia in spatiul public a unui proiect de hotarare de Guvern prin care zilele de 27,28 respectiv 29 decembrie erau declarate zile libere pentru salariatii din sistemul public, planurile minivacantei pentru aceste sarbatori  au fost facute.

Proiectul urma  sa fie votat in sedinta din 20.12.2017 (urmand sa fie identificate  solutii de catre MFP pentru platile de sfarsit de an) dar pe ordinea de zi a sedintei nu s-a regasit un astfel de proiect, lucru previzibil avand in vedere anuntul facut pe facebook de ministrul muncii ” 27,28,29 decembrie NU vor fi zile libere! Ministerul Muncii și Justiției Sociale nu a elaborat vreo hotărâre de guvern in acest sens și nici nu intenționează sa o facă. Aceste zile sunt foarte importante pentru ordonatorii de credite care trebuie sa închidă anul bugetar și este necesar ca Trezoreria sa lucreze”.

Asadar, salariatii vor avea liber in zilele de 25,26 de Craciun, respectiv 1 si 2 ianuarrie 2018 de Anul Nou.